Pogosta vprašanja in odgovori
Vas zanimajo podrobnejše informacije o Shell kartici? Kakšni so pogoji pridobitve,kaj storiti v primeru izgube ali poškodbe kartice, kakšen je postopek zamenjave, glede limitov porabe? Več v nadaljevanju.
Pridobitev kartice Shell
Kakšen je postopek pridobitve kartice?
Če želite postati uporabnik kartice Shell, morate izpolniti pristopno vlogo in jo z spremljajočimi dokumenti poslati na naš naslov.
Po uspešni oddaji elektronske vloge boste prejeli povratni email, v kateri bo pripeta vaša vloga z referenčno številko.
Naknadno nam po pošti (na naš naslov: Shell Adria d.o.o., Bravničarjeva ulica 13, 1000 Ljubljana) ali skenirano na e-mail naslov euroshell-slovenia@shell.com pošljete še:
- kopijo vašega priglasitvenega lista (s.p.) oz. registracijo podjetja (d.o.o.),
- kopijo prometnega dovoljenja vozila,
- kopijo veljavnega osebnega dokumenta zastopnika podjetja,
- kopijo identifikacijske davčne številke lastnika ali zastopnika podjetja,
- karton deponiranih podpisov na banki.
*Pridržujemo si pravico, da po potrebi zahtevamo dodatno dokumentacijo.
Kakšni so pogoji za pridobitev kartice?
Shell kartica je namenjena pravnim osebam in samostojnim podjetnikom. Osnovni pogoj za pridobitev kartice je, da podjetje ni blokirano in ima ustrezno boniteto.
* izdajatelj odloča po lastni presoji in mu svojih odločitev ni treba pojasnjevati.
Kdo vse lahko pridobi kartico Shell?
Kartico Shell lahko pridobi vsakdo, ki izpolnjuje pogoje za pridobitev kartice.
Katere dokumente moram predložiti k vlogi za kartico Shell?
K vlogi morate predložiti:
- kopijo vašega priglasitvenega lista (s.p.) oz. registracijo podjetja (d.o.o.),
- kopijo prometnega dovoljenja vozila,
- kopijo veljavnega osebnega dokumenta zastopnika podjetja,
- kopijo identifikacijske davčne številke lastnika ali zastopnika podjetja,
- karton deponiranih podpisov na banki.
Ali potrebujem kakšen zavarovalni instrument, da lahko pridobim kartico?
Za pridobitev kartice je vselej potrebno priložiti tudi določen zavarovalni instrument. Na podlagi pridobljene dokumentacije finančni oddelek odloča kateri zavarovalni instrument bo zahtevan. Vrsta instrumenta pa je odvisna od velikosti in bonitete podjetja.
Koliko časa traja postopek odobritve za pridobitev kartice?
Postopek odobritve traja 2-3 dni. O nadaljnem postopku ste obveščeni naknadno.
V koliko dneh prejmem kartico?
Kartico prejmete v 5-10 dneh po dostavi kompletne dokumentacije (pogodbe in zavarovanja) in odobritvi s strani finančnega oddelka. PIN kodo prejmete ločeno v 1-2 dneh po prejemu kartice. Dostava kartice in PIN kode je odvisna od lokalne pošte v državi (države izven Evropske unije), zato je lahko čas dostave v nekaterih primerih tudi daljši.
Prejel sem kartico, PIN kode še ne. Kdaj lahko pričakujem PIN kodo?
Najprej po pošti prejmete kartico, po 1-2 dneh tudi PIN kodo.
Ali moram kartico po prejemu aktivirati? Kdaj lahko pričnem z njeno uporabo?
Kartica je aktivna že ob prejemu in je ni potrebno posebej aktivirati. Potrebno je le počakati PIN kodo, saj brez nje uporaba kartice ni možna.
V kolikor si kartice naročite iz sistema Shell Fleet HUB (kot dodatno naročilo), si PIN kodo lahko izberete sami že v postopku naročanja. V tem primeru vam PIN koda ne bo poslana po pošti.
Uporaba kartice
Komu je namenjena kartica Shell?
Shell plačilna kartica je namenjena pravnim in fizičnim osebam, ki opravljajo mednarodno ali lokalno transportno dejavnost. Omogoča vam enostavno, fleksibilno in bolj učinkovito poslovanje.
Izbirate lahko med CRT (za tovorna vozila) in Fleet (za osebna vozila) kartico, le te pa med Multi (uporaba tudi na partnerskih črpalkah) in Single (uporaba le na Shell črpalkah).
Kje vse lahko uporabljam kartico Shell?
Z več kot 40.000 Shell bencinskimi servisi ter dodatnimi 10.000 partnerskimi servisi je naša mreža ena največjih na svetu.
V Evropi imamo več kot 2.500 bencinskih črpalk, ki so prijazne do tovornjakov in opremljene s točilnimi mesti s hitrim pretokom, varovanim parkiriščem in točilnimi mesti, ki ponujajo AdBlue®. Naše priporočene lokacije obsegajo veliko število bencinskih črpalk, ki se nahajajo na avtocestah, glavnih državnih/mednarodnih tranzitnih poteh, ob mejah in logističnih središčih. Posebej voznikom tovornih vozil so namenjene t.i. economy bencinske črpalke zunaj avtocest, ki med vsemi bencinskimi črpalkami Shell ponujajo najvišje popuste.
V katerih državah lahko uporabljam kartico Shell?
Za uporabnike Shell kartice v Sloveniji smo zgradili mrežo samopostrežnih črpalk z dizelskim gorivom. Vse črpalke so odprte 24 ur na dan, vse dni v letu.
Uporabniki Shell kartic v tujini, pa si lahko ogledajo mrežo črpalk na tej povezavi.
Z našim iskalnikom črpalk lahko poiščete Shell bencinske servise in partnerske servise po vsej Evropi, ter preverite razpoložljivost storitev za tovorna vozila.
Ali lahko z Shell kartico v Sloveniji plačujem le na črpalkah Shell?
Poleg plačevanja goriva na Shell mreži črpalk, lahko s kartico Shell plačujete tudi na več kot 200 partnerskih (OMV in Petrol) črpalkah po Sloveniji.
Kakšne storitve omogoča Shell kartica?
Kartice za gorivo Shell so pametna rešitev za negotovinska plačila na cesti. Namenjene pa niso le za plačevanje goriva, temveč tudi za plačevanje drugih transakcij, ki niso povezane z gorivom - kot so cestnine, tunelnine, mostovi, pomoč na cesti, ROLA (tovornjaki na vlakih), vožnje s trajektom, pralnice tovornih vozil, parkirišča in celo kazni.
Lastnosti kartice
Katere kategorije kartic obstajajo in kaj vse lahko z njo plačujem?
Kartice so razvrščene v kategorije od 0 do 3, ki dovoljujejo različno širino njihove uporabe in sicer, kot sledi:
- Kategorija 0: nabava dizelskega goriva, plačilo cestnin, predorov, popravil, kazni.
- Kategorija 1: enako kot kategorija 0 ter dodatno nabava vseh vrst pogonskih goriv.
- Kategorija 2: enako kot kategorija 1 ter dodatno nabava maziv, avtomobilskih kemičnih izdelkov, pranje vozil, sredstev za nego in vzdrževanje vozil.
- Kategorija 3: enako kot kategorija 2 ter dodatno negotovinski nakup proizvodov v trgovinah na bencinskih servisih (pijača, hrana, tobak, itd.)
Kontrola in varnost
Kako je poskrbljeno za varnost plačevanja s kartico?
Vsaka kartica ima dodeljeno svojo PIN kodo, brez katere točenje ni mogoče. Ob aktivaciji računa, vam dodelimo tudi dostop do spletne aplikacije Shell Fleet HUB (SFH), kjer lahko nadzirate uporabo kartic, nastavitev limitov, opozoril. Za še višji nadzor nad transakcijami vam nudimo dodatno varnostno številko »Fleet ID«, ki jo mora voznik poleg PIN kode ob točenju dodatno vpisati na POS terminalu. Fleet ID številko določite sami.
Izbirate lahko med štirimi nivoji nastavitev:
- kot identifikacija voznika,
- v primeru napačnega vnosa sistem zavrne poskus transakcije,
- v primeru napačnega vnosa sistem sprejme transakcijo in prejmete SMS obvestilo,
- v primeru napačnega vnosa sistem zavrne poskus transakcije in prejmete SMS obvestilo.
Imamo tudi ekipo ljudi za odkrivanje zlorab, ki sledijo sumljivim transakcijam. Na ta način preprečijo morebitne hujše zlorabe kartic.
Kako zmanjšam verjetnost zlorabe?
Tveganja za zlorabo si lahko zmanjšate na različne načine:
- Velocity limit in omejitve nakupov - Omejite lahko dnevno, tedensko ali mesečno porabo goriva in specificirate maximalno porabo na transakcijo in maximalno število transakcij da dan. Na individualni ravni lahko voznike omejite s kategorijo kartice in sicer ali lahko kupuje le gorivo ali hkrati tudi ostale izdelke, ki niso gorivo. (npr. izdelki za vzrževanje vozil, časopis, tobačni izdelki, hrana...)
- Z opozorili, ki si jih dodelite na spletnem portalu Shell Fleet Hub, lahko izbirate kaj želite nadzorovati; od maksimalne porabe dovoljene na dan do tipov goriva, ki jih dovolite nakupovati. V kolikor zaznate nenavadne transakcije, dobite e-alarm na vaš e-mail in tako lahko nemudoma ustrezno ukrepate.
- Kartice so izdane tako, da mora ob vsakem točenju voznik vnesti število kilometrov.
- Poročila – S samo nekaj kliki lahko ustvarite popolnoma prilagojena poročila o dejavnosti kartice, količina natočenega goriva ter kraj in čas točenja.
Kaj se zgodi ob napačno vnešeni PIN kodi?
POS terminal vas bo o napačno vnešeni PIN kodi opozoril. POS terminali sistema Shell vam bodo javili tudi število preostalih poskusov. Po trikrat napačno vnešeni PIN kodi se bo kartica zaklenila in jo boste lahko uporabili šele čez 24 ur. Kartico ni mogoče aktivirati pred potekom 24 ur.
Kaj se zgodi, ko se Shell kartica zaradi napačno vnesene PIN kode zaklene?
Kartica se v tem primeru varnostno zaklene za 24 ur in bo uporabna šele čez 24 ur.
Kako si lahko enostavno zapomnim PIN kodo?
Sociologi in psihologi predlagajo naslednje štiri načine urjenja možganov pri pomnjenju številk, kot je PIN koda:
- Raje kot da si zapomnite PIN kodo številko po številki, si zapomnite sled prstov na tipkovnici, ob tem ko tipkate kodo. Vizualne zaznave so namreč močnejše.
- Pojdite v miren prostor in na glas večkrat ponovite PIN kodo. Slednje lahko močneje zapiše želeno vrednost v vaš spomin.
- Podobno kot predhodno, poskusite dvajsetkrat zbrano zapisati vašo PIN kodo na papir.
- Razdelite štirimestno kodo na več logičnih enot in si raje kot štirimestno kodo zapomnite dvakrat dvomestno.
Kako lahko spremljam potrošnjo po kartici?
S spletno storitvijo Shell Fleet Hub boste dobili celovit vpogled v svoj vozni park. Prikaže vam katere kartice so bile uporabljene, v katerih dneh in ob katerih urah, za katere nakupe je bila kartica uporabljena, pa tudi katere kartice so bile uporabljene za nakup izdelkov, ki niso gorivo.
Izbirate lahko svoje lastne nastavitve, dodajate druge uporabnike, upravljate skupine kartic ali spreminjate podatke kartice. V aplikacijo Shell Fleet Hub se lahko prijavite tukaj.
Pri plačevanju s kartico sem 3x napačno vtipkal PIN-kodo. Mi lahko ponovno poveste PIN?
Če ste številko PIN izgubili ali pozabili, morate kodo naročiti v aplikaciji Fleet Hub. Določanje številke PIN je pomemben element varovanja poslovanja s plačilno kartico. Ta številka se po zapisu v dokument, ki ga prejmete po pošti, nikjer ne shranjuje, niti pri nas.
Izguba ali kraja kartice
Ukradli so mi kartico, kaj storiti?
V primeru, da kartico izgubite ali pa obstaja utemeljen sum kraje, le-to nemudoma blokirajte, saj boste na ta način zmanjšali možnost zlorabe oziroma višino finančne izgube; V primeru suma kraje svetujemo, da opravite prijavo tudi na najbližji policijski postaji, ki vam bo izdala potrdilo o prijavi.
- S kartico ravnajte skrbno, imejte jo vedno pri sebi in je ne puščajte v vozilu ali kje drugje brez vašega nadzora;
- Osebno identifikacijsko številko kartice – PIN številko si takoj po prejemu zapomnite in uničite dopis, na katerem je bila zapisana;
- PIN številke nikakor ne imejte nikjer zapisane, še najmanj pa shranjeno skupaj s kartico;
- PIN kode nikomur ne povejte (niti zaposlenim na bencinskih črpalkah, niti policiji)
- Redno spremljajte vaše transakcije s kartico prek Shell Fleet Hub. Če opazite transakcije, ki jih niste opravili, nas o tem takoj obvestite;
- Ne verjemite elektronskim, telefonskim ali drugim sporočilom, četudi navidezno prihajajo od nas, s katerimi vas obveščajo o zlorabi vaše kartice in vas pozivajo, da poveste podatke o svoji kartici ali da jih vpišete v tako imenovane varnostne obrazce na spletu. O morebitnem takem dogodku nas takoj obvestite. Mi vas ne bomo nikoli kontktirali z namenom preverjanja podatkov o kartici (številka kartice, veljavnost, varnostna koda na hrbtni strani ali celo vaši PIN kodi);
Koliko časa po izgubi/kraji dobim nadomestno kartico Shell?
V kolikor boste naročili nadomestno kartico preko naše spletne aplikacije Shell Fleet Hub, vam bo le-ta dostavljene v roku 5 – 10 dni. Vsekakor pa je rok dostave odvisen od lokalne pošte v državi (države izven Evropske unije), zato je lahko čas dostave v nekaterih primerih tudi daljši.
Ali zaradi izgube, kraje kartice, prejmem tudi novo PIN kodo ali velja stara?
Da, ob izgubi ali kraji kartice morate naročiti novo nadomestno kartico h kateri prejmete tudi novo PIN kodo.
Ali po izgubi kartice in naročilu nove prejmem tudi novo PIN-kodo?
V primeru izgube kartice in naročilu nadomestne oz. nove, po pošti prejmete tudi novo PIN kodo. Ta pride z zakasnitvijo 1-2 dni. Kadar si PIN kodo izberete sami v aplikaciji SFH med naročanjem kartice, potem PIN kode ne bomo poslali po pošti.
Kaj se zgodi s cestninskimi napravami, ki so vezani na uporabo plačilne kartice, ki je bila blokirana?
Cestninske naprave, ki so vezane na plačilno kartico Shell ali virtualno kartico (poplačniški način plačila), bodo prenehale delovati v roku 48 ur po blokadi kartice (Avstrija, Belgija - Satellic, Belorusija, Češka, Slovaška, Slovenija, Poljska, telepass SAT/EU, Toll4Europe).
Kaj storiti v primeru, ko je kartica ukradena, določene cestninske naprave pa so vezane nanjo?
V primeru kraje Shell kartice je le-to potrebno takoj blokirati. Posledično so blokirane tudi posamezne cestninske naprave, ki so vezane na to Shell kartico (poplačniški način plačila). V roku 48 ur po blokadi Shell kartice bodo blokirane naprave za plačilo avstrijske, belgijske (samo Satellic naprava), beloruske, češke, slovaške, slovenske ter poljske cestnine. Ostale cestninske naprave niso vezane na Shell kartico ali so vezane na virtualno številko kartice, ki fizično ni nikoli izdana..
Svetujemo Vam, da se podatki na navedenih cestninskih napravah spremenijo v roku 48 ur pred blokado kartice, saj v tem primeru ne pride do blokade naprave.
- AVSTRIJA: na napravi GO-BOX je potrebno spremeniti številko Shell kartice. To lahko storite na 2 načina:
- sprememba podatka na portalu avstrijske cestninske družbe go-maut (https://www.go-maut.at/) . V sistem vstopite z uporabniškim imenom in geslom ter izvedete spremembo številke kartice.
- voznik se ustavi na eni od go-box točk ter prosi za spremembo podatka kartice na napravi.
- BELGIJA (Satellic naprava): sprememba podatkov na portalu Satellic . V sistem vstopite z uporabniškim imenom in geslom ter izvedete spremembo načina plačila. V sistem je potrebno vnesti številko nadomestne Shell kartice.
- BELORUSIJA, ČEŠKA, SLOVAŠKA, POLJSKA: v sistemu je potrebno spremeniti številko Shell kartice, na katero je vezana naprava. Na mail RoadServicesSpecialist-SI@shell.com je potrebno poslati mail s prošnjo, da se spremeni podatek katice na posamezni post-pay cestninski napravi. V mailu je potrebno poslati registrsko številko vozila ter staro in novo številko euroShell kartice.
- SLOVENIJA: voznik se mora ustaviti na eni od cestninskih postaj ali v cestninskem uporabniškem centru DARS, kjer bodo izvedli spremembo številke Shell kartice, ki je vezana na DARS kartico.
Ali se lahko podatek o kartici spremeni še pred blokado poplačniško izdane naprave?
Svetujemo vam, da podatke o Shell kartici spremenite v roku 48 ur po blokadi kartice, saj v tem primeru ne bo prišlo do blokade naprave. Glede načina spremembe poglejte odgovor na predhodno vprašanje.
Uničena kartica
Razmagnetena, poškodovana ali uničena kartica
Koliko časa po naročilu druge kartice, dobim nadomestno kartico Shell?
V kolikor boste naročali nadomestne kartice preko naše spletne aplikacije SFH vam bodo le te dostavljene v roku 5 – 10 dni. Dostava kartice in PIN kode je odvisna od lokalne pošte v državi (izven EU), zato je lahko čas dostave v nekaterih primerih tudi daljši.
Kaj moram storiti ob razmagnetenju ali poškodbi kartice?
Predlagamo, da si preko spletnega portala Shell Fleet Hub naročite novo. V SFH izberete možnost naročilo nadomestne/poškodovane kartice.
Zakaj se kartica razmagneti?
Vzroki za razmagnetenje kartice so različni. Kartice se ne sme izpostavljati soncu ali toploti, ne sme se je prepogibati ali poškodovati magnetnega zapisa na njeni hrbtni strani. Kartice ne hranite blizu virov elektromagnetnega sevanja (npr. mobilni telefon) in drugih povzročiteljev škodljivih vplivov, saj se lahko poškoduje in postane neuporabna.
Na prodajnih mestih pazite, da kartica ne bo prišla v stik s sistemom za elektronsko varovanje blaga pred krajo.
Zamenjava kartice
Kaj moram storiti ob zamenjavi vozila, imena podjetja?
V primeru zamenjave vozila naročite novo Shell kartico preko spletnega portala SFH, vendar ne pozabite urediti tudi prenosa cestninskih aparatov. Predlagamo, da nas v tem primeru kontaktirate na euroShell-slovenia@shell.com.
Kartici bo kmalu potekla veljavnost. Kaj moram narediti?
Novo kartico s podaljšano veljavnostjo boste prejeli predvidoma 60 dni pred iztekom stare kartice. Kartica je veljavna 4 leta do zadnjega dne v mesecu kot je navedeno na njej (npr. 02/21 > kartica velja do konca meseca februarja 2021. Kartico pošljemo po pošti na vaš naslov.
Kartici bo potekla veljavnost, med tem pa se prejel novo kartico. Kako je s PIN kodo? Do kdaj velja stara in od kdaj nova kartica?
PIN koda ostaja enaka, kot na kartici, kateri je pretekla veljavnost. Staro kartico lahko uničite in pričnete z uporabo nove. Novi kartici se spremeni le veljavnost, številka in ostali podatki na njej ostanejo enaki. Ne spremeni se niti PIN.
Ali si lahko izberem svojo PIN kodo oziroma le-to spremenim?
Kartice Shell trenutno zaradi tehničnih omejitev ne omogočajo spremembe PIN kode.
V primeru, da si v SFH aplikaciji naročite novo kartico, lahko izberete svojo PIN kodo. Izbrana PIN koda pa ne bo poslana na vaš naslov, potrebno si jo bo zapomniti.
Stroški
Koliko znaša članarina za uporabo kartice?
Za vsako aktivno Shell kartico se zaračunava mesečna provizija.
Koliko znaša provizija pri plačevanju s karticami?
Pri plačevanju s kartico Shell vam ne zaračunavamo provizije za točenje goriva na bencinskih črpalkah Shell, zaračunavamo jo le za točenje goriva na partnerskih črpalkah.
Provizijo vam zaračunavamo za posredovanje servisnih storitev (pomoč na cesti) in plačevanje cestnine. Za podrobne komercialne pogoje nas kontaktirajte.
Limiti uporabe
Ali ima kartica kakšen limit?
Vsaki kartici je določen limit, katerega ste izbrali ob podpisu pogodbe. Limit si lahko kasneje zmanjšate sami v aplikaciji SFH, v primeru povečanja pa je potrebno poslati zahtevo na euroShell-slovenia@shell.com
Kaj je Velocity limit?
Obstajata dva Velocity limita: velocity limit na kartico in velocity limit na stranko.
- Velocity limit na kartico pomeni kontrolni limit, določen s strani Shella za omejitev nakupa goriva posamezne Shell kartice. Prekoračitev tega limita pomeni zaustavitev plačila na posameznem terminalu. Navedeni limiti so omejeni s sistemom OLA.
- Velocity limit na stranko je dodeljen ob podpisu pogodbe in pomeni najvišji mesečni izdatek oziroma največjo vrednost prodanega blaga z vsemi karticami poslovnega partnerja skupaj (bruto znesek), na sprejemnih mestih Shell bencinskih servisov in sprejemnih mestih partnerskih črpalk, ki so vključene /povezane v sistem OLA. Vse kartice se bodo avtomatsko blokirale na vseh sprejemnih mestih, ki so v sitemu OLA. V to omejitev niso vključena plačila na cestninskih postajah in servisnih delavnicah.
Kaj je dnevni limit?
Vsaka kartica ima svoj dnevni, tedenski in mesečni limit. Limit je določen na vrednost in število transakcij. Višino limita se določi individualno ob podpisu pogodbe. Izbirate lahko med različnimi višinami.
Kaj je limit števila transakcij?
Limit števila transakcij je omejitev števila transakcij na dan/teden/mesec.
Kako lahko spremenim limit - povečam, pomanjšam oziroma kaj s tem pridobim?
Vsaki kartici je določen limit katerega ste izbrali ob podpisu pogodbe. Limit si lahko kasneje zmanjšate sami v aplikaciji SFH, v primeru povečanj, pa je potrebno poslati zahtevo na euroShell-slovenia@shell.com.
Z omejitvami kartic se zavarujete in zmanjšate možnost zlorabe. Npr. z limitom transakcij ne dopustite vozniku, da bi točil gorivo več kot je predvidena poraba vozila za določeno ruto.
Pozor: V število transakcij se štejejo tako uspešne, kot neuspešne transakcije – npr. napačna PIN koda, pretečeni čas transakcije.
Ali ima moja Shell kartica omejeno število transakcij dnevno?
Da, dnevno lahko opravite toliko transakcij, kolikor vam jih omogoča vaš limit na kartici.
Pošiljanje računov
Kako pošiljate račune?
Račune pošiljamo v elektronski obliki na spletni portal Shell Fleet Hub. Obvestilo o dospelih računih prejmete na vaš elektronski naslov.
Kolikokrat in kdaj v mesecu pošiljate račune?
Računi se izdajajo kot je določeno v pogodbi o euroShell sistemu.
Datum pošiljanja računov mi ne ustreza ali ga lahko spremenim? Si lahko sam izberem datum računa?
Zahtevo za spremembo lahko pošljete na euroshell-slovenia@shell.com. Zahtevek je pregledan s strani finančnega oddelka. Glede odobritve ali zavrnitve vas obvestimo.
Nisem prejel računa. Kaj naj storim?
Ker račune pošiljamo v elektronski obliki na spletni portal Shell Fleet Hub, si duplikat računa lahko natisnete preko te aplikacije.V primeru, da na portal SFH računa niste prejeli, nas o tem obvestite na euroshell-slovenia@shell.com.
Plačevanje računov
Kako lahko poravnam svoje obveznosti?
Da je vaše poslovanje s Shell kartico enostavnejše in cenejše je plačevanje računov urejeno preko SEPA direktne obremenitve.
Kakšen je postopek odprtja direktne bremenitve?
Ob sklenitvi pogodbe vam po pošti posredujemo vso potrebno dokumentacijo v podpis, katere del je tudi SEPA obrazec za direktno obremenitev. Obstajata 2 obrazca B2B in CORE.
Katera obračunska obdobja obstajajo?
Obstajata 2 obračunska obdobja, glede na to ali točite le v Sloveniji ali tudi v tujini:
- 2x mesečno ali bi-monthly
- 1x mesečno ali monthly.
Kdaj so transakcije iz naslova cestnin vidne na računu in spletnem portalu SFH?
Ker transakcije za uporabo cestninskih storitev zbirajo in pošiljajo cestninske družbe, prihajajo informacije v naš sistem v roku 48 ur ali s prejemom informacij s strani cestninske družbe. Vsaka država ima svoj način in rok izdaje obračunov.
Drugo
Katere so prednosti kartice Shell pred drugimi plačilnimi oziroma kreditnimi karticami?
Skoraj vsaka evropska država ima trenutno vzpostavljeno svoj način zaračunavanja uporabe cest (cestnin), račun pa je mogoče poravnati na različne načine. Kartica Shell vam vedno ponuja rešitev, ne glede na državo ali sistem.
Na računu Shell bodo poleg stroškov goriva, vidni vsi stroški (cestnine, mostnine, popravila, trajekti, ROLA, ....)
Kjer je to mogoče, vam bo povrnjen DDV, skupaj z DDV-jem od nakupa goriva.
Ponujamo popuste za pogoste uporabnike pri plačevanju cestnin – preverite pogoje, ki jih postavljajo cestninske družbe in začnite zbirati prihranke, do katerih ste upravičeni.
Več v poglavju Kartica euroShell
Zakaj postati uporabnik Shell kartice
Ne glede na to, ali poslujete na lokalnem ali mednarodnem trgu, imamo pravo kartico za vas. Posvetimo se vsem podrobnostim in vam ponudimo orodja in storitve, s katerimi vam pomagamo znižati stroške poslovanja, kar izboljša rezultate vašega voznega parka.
Storitve na poti – rešitve v gibanju
Ni lahko priti od točke A do točke B, zato vam Shell ponuja najcelovitejše storitve, ki omogočajo, da so vaša vozila in vaše poslovanje vedno v gibanju. Svoje izkušnje združujemo s strokovnim znanjem o evropski mobilnosti ter z dokazi o preteklem poslovanju, zato smo vaš idealni partner na cesti.