Shell Global Helpline
Ocenjujejo nas po naših dejanjih: naš ugled se ohranja s tem, kako uresničujemo svoje temeljne vrednote, iskrenost, integriteto in spoštovanje ljudi. Te vrednote so podlaga za naša Splošna poslovna načela podjetja Shell in Kodeks ravnanja podjetja Shell. Vzpostavili smo globalno storitev za pomoč, ki omogoča zaposlenim in delničarjem, da sporočajo o svojih skrbeh in primerih morebitne neskladnosti z našimi vrednotami in načeli.
Ta storitev ni namenjena pritožbam strank ali povpraševanjem. Za težave, ki so povezane s storitvami za stranke, se obrnite na lokalno pisarno podjetja Shell.
Kaj je Shell Global Helpline?
Shell Global Helpline omogoča zaposlenim podjetja Shell in drugim, da sporočijo o svojih skrbeh oziroma domih in poiščejo nasvet glede zadeve, ki je povezana s skladnostjo z zakoni in našimi poslovnimi načeli (SGBP) ter kodeksom vedenja, v popolni zaupnosti in brez strahu po maščevanju.
Kdo lahko uporabi Shell Global Helpline?
Shell Global Helpline je namenjena vsem zaposlenim in osebju za stike v podjetju Shell in vsem tretjim strankam, s katerimi Shell poslovno sodeluje (stranke, dobavitelji, agenti ipd.), če opazijo napačno delovanje podjetja Shell oziroma njihovega zaposlenega. Ta storitev ni namenjena pritožbam ali povpraševanjem.
Kako lahko pošljem povpraševanje ali zadevo prek Shell Global Helpline?
Shell Global Helpline je na voljo 24 ur na dan, 365 dni na leto. Klice in poročila prek storitve za pomoč prejme neodvisna tretja stranka v imenu podjetja Shell, ki je specializirana za storitve take pomoči. Poročilo lahko oddate na dva načina:
- Obiščite spletno Shell Global Helpline. Izpolnite lahko obrazec za oddajo povpraševanja ali skrbi. Spletna stran je na voljo v 14 jezikih, vključno v angleškem, in je na voljo tretjim strankam in zaposlenim v podjetju Shell.
- Pokličite Shell Global Helpline v svoji državi: Številko za pomoč lahko brezplačno pokličete iz katere koli države, kjer deluje podjetje Shell. Po potrebi lahko pokličemo tolmača, ki bo pomagal angleško govorečemu klicatelju. Če med klicem ne slišite zahtevanega jezika, navedite želeni jezik, ko se povežete z zaposlenim v klicnem centru.
Kaj se zgodi, ko se povežem z globalno storitvijo za pomoč?
Kličete lahko anonimno, lahko se predstavite in zaprosite za stik s samo eno osebo, ne da bi se vaše ime zabeležilo, lahko pa tudi sporočite svoje ime in kontaktne podatke. Sporočite čim več podatkov glede vaše težave, a naj zadevajo vašo težavo, še zlasti če obtožujete drugo osebo.
Ob koncu telefonskega pogovora ali oddaje spletnega obrazca boste prejeli številko poročila in kodo PIN, da boste imeli možnost poklicati nazaj ali dostopati do spletne strani in preveriti, če se je podjetje odzvalo, oziroma če boste želeli dodati podatke. Če boste poslali sporočilo prek spleta ali telefona, bo podjetje Shell prejelo poročilo.
Kaj se zgodi s poročilom, ko ga prejme podjetje Shell?
Vaše poročilo posredujemo regionalnemu koordinatorju, ki bo poročilo ocenil in ga dodelil vodji primerov, ki se bo odločil o ustreznem dejanju. Če je poročilo povpraševanje ali morebiten dvom in iščete nasvet, potem bo posredovano ustrezni osebi za tak nasvet, kot je imenovani strokovnjak za tematiko, ali članu naše pravne skupine.
Če poročilo namiguje na obtožbo, ki zahteva pozorno preiskavo, bo imenovan preiskovalec oziroma preiskovalna skupina, ki običajno vključuje ustrezno izobraženega preiskovalca iz države, na katero se poročilo nanaša, in je strokovnjak za lokalno tematiko.